Posiadanie zwierzęcia, to wielka radość ale również odpowiedzialność. Usługa „Zdrowy Pupil” zapewnia wsparcie dla właścicieli zwierząt w sytuacji, gdy wizyta w stacjonarnym gabinecie weterynaryjnym nie jest niezbędna.
Zakres usługi „Zdrowy Pupil":
Pakiet BASIC
Porady żywieniowe
Porady pielęgnacyjne
Rozmowa na temat objawów chorobowych
Analiza wyników badań (z wyłączeniem wyników RTG, MRI, CT)
Wsparcie w diagnozie
Pakiet STANDARD
Zakres pakietu BASIC oraz:
Druga opinia Konsultacje wyników RTG, MRI, CT
W sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia zwierzęcia, zawsze należy udać się do stacjonarnego gabinetu weterynaryjnego. Usługa „Zdrowy Pupil" nie zawiera wypisu recept / e-recept.
Jak to działa?
Chcesz porozmawiać z weterynarzem Zadzwoń pod nr: 22 330 77 97
Potwierdzenie danych i umówienie terminu rozmowy z specjalistą.
Potwierdzenie danych i umówienie terminu rozmowy z specjalistą.
Połączenie z weterynarzem nie później niż 6 h od zgłoszenia. Pomoc udzielana jest przez telefon lub wideorozmowę. przez weterynarzy. Dział Obsługi Klienta, z którym ustalany jest termin rozmowy ze weterynarzem jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 20.00 (w dni robocze z wyłączeniem 24 i 31 grudnia).
Dlaczego warto?
praktyczne wsparcie w opiece nad pupilem
szybka reakcja na problem / zapytanie
mniej stresu dla zwierzęcia i własciciela
15 minutowa rozmowa z weterynarzem
przyjazna i profesjonalna obsługa.
Szczegółowe informacje dotyczące usługi „Zdrowy Pupil” dla klientów Mediqurs Sp. z o.o. zawarte są w regulaminie dostępnym w placówkach spółki. www.mediqurs.pl