Mediqurs

Zakopiańska 2 / 1, 58-560 Jelenia Góra, Polska

+48 576 295 622

Dodatkowa pomoc
Dla właścicieli zwierząt domowych

„Zdrowy Pupil" dla klientów Mediqurs

Posiadanie zwierzęcia, to wielka radość ale również odpowiedzialność. Usługa „Zdrowy Pupil” zapewnia wsparcie dla właścicieli zwierząt w sytuacji, gdy wizyta w stacjonarnym gabinecie weterynaryjnym nie jest niezbędna.

Zakres usługi „Zdrowy Pupil":

Pakiet BASIC

Porady żywieniowe

Porady pielęgnacyjne

Rozmowa na temat objawów chorobowych

Analiza wyników badań (z wyłączeniem wyników RTG, MRI, CT)

Wsparcie w diagnozie

Pakiet STANDARD

Zakres pakietu BASIC oraz:

Druga opinia Konsultacje wyników RTG, MRI, CT

W sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia zwierzęcia, zawsze należy udać się do stacjonarnego gabinetu weterynaryjnego. Usługa „Zdrowy Pupil" nie zawiera wypisu recept / e-recept.

Jak to działa?

Chcesz porozmawiać z weterynarzem Zadzwoń pod nr: 22 330 77 97

Potwierdzenie danych i umówienie terminu rozmowy z specjalistą.

Potwierdzenie danych i umówienie terminu rozmowy z specjalistą.

Połączenie z weterynarzem nie później niż 6 h od zgłoszenia.
Pomoc udzielana jest przez telefon lub wideorozmowę. przez weterynarzy. Dział Obsługi Klienta, z którym ustalany jest termin rozmowy ze weterynarzem jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 20.00 (w dni robocze z wyłączeniem 24 i 31 grudnia).

Dlaczego warto?

praktyczne wsparcie w opiece nad pupilem

szybka reakcja na problem / zapytanie

mniej stresu dla zwierzęcia i własciciela

15 minutowa rozmowa z weterynarzem

przyjazna i profesjonalna obsługa.

Szczegółowe informacje dotyczące usługi „Zdrowy Pupil” dla klientów Mediqurs  Sp. z o.o. zawarte są w regulaminie dostępnym w placówkach spółki. www.mediqurs.pl