Usługa „Pewna Sieć” zapewnia specjalistyczną zdalną pomoc – prawną, informatyczną i psychologiczną. Jest dedykowana dla osób dotkniętych mową nienawiści w internecie. Hejt — to przestępstwo zniesławienia, narażenia kogoś na utratę zaufania lub znieważenia.
Zakres usługi „Pewna sieć":
Wsparcie techniczno-informatyczne w zabezpieczeniu / usunięciu treści hejtu. Pomoc i konfiguracja w zakresie działań związanych ze wzmocnieniem bezpieczeństwa uprawnionego.
Zdalne wsparcie prawne związane z takim tematami jak: kolizja/ wypadek / wykroczenie lub przestępstwo drogowe / uszkodzenie lub kradzież pojazdu, odzyskanie zatrzymanych dokumentów pojazdu albo prawo jazdy.
Zdalne konsultacje psychologiczne przez telefon lub czat.
Usługa zawiera wsparcie w zakresie 1 zdarzenia / kwartalnie obejmujące pomoc: 2 konsultacje psychologiczne po 30 minut bądź jedna konsultacja 50 minutowa / 1 konsultacja prawna oraz 1 interwencja lub porada IT
Jak to działa?
Niepożądane zdarzenie hejtu w sieci? Zadzwoń pod nr: 22 330 7735
Potwierdzenie danych i umówienie na rozmowę z odpowiednim specjalistą
Informatyk, prawnik lub psycholog udziela zdalnej pomocy
Pomoc udzielana jest przez telefon. Dział Obsługi Klienta, z którym ustalany jest termin rozmowy ze specjalistą jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 20.00 (w dni robocze z wyłączeniem 24 i 31 grudnia).
Dlaczego warto?
Dostęp do wielu specjalistów w 1 wygodnej usłudze
szybka profilowana pomoc
przyjazna, doświadczona obsługa
większe poczucie bezpieczeństwa w internecie.
wsparcie dedykowane dla użytkowników sieci.
Szczegółowe informacje dotyczące usługi „Pewna Sieć” dla klientów Mediqurs Sp. z o.o. zawarte są w regulaminie dostępnym w placówkach spółki. www.mediqurs.pl