Mediqurs

Zakopiańska 2 / 1, 58-560 Jelenia Góra, Polska

+48 576 295 622

Regulamin eŁawka

§ 1.
Postanowienia ogólne
1. Postanowienia Regulaminu mają zastosowanie do umów o świadczenie Usługi pn. „eŁawka”. Przedmiotem Usługi jest organizowanie i prowadzenie przez Spółkę na rzecz Kursantów kursów edukacyjnych online zdalnie za pomocą środków porozumienia się na odległość (drogą elektroniczną).
2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny oraz ustawa z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

§ 2.
Definicje
Przez pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
1. Biuro Obsługi Klienta (BOK) – telefoniczne i elektroniczne centrum obsługi Klientów. W ramach BOK działa zespół konsultantów zajmujących się weryfikacją uprawnień Kursanta do skorzystania z Usługi oraz udzielaniem informacji na temat Usługi. Biuro czynne jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, a także dni: 24 i 31 grudnia każdego roku. BOK dostępne jest pod numerem telefonu 22 330 77 22., a także poprzez adres e-mail kontakt@elawka.pl. Opłata za połączenie z BOK jest równa opłacie za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient.
2. Klient – konsument w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964. r. Kodeks cywilny, tj. osoba fizyczna, która zawarła Umowę na Usługę w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. Kurs edukacyjny – usługa świadczona przez Spółkę zdalnie zgodnie z ustalonym przez Spółkę harmonogramem przy pomocy narzędzi komunikowania się na odległość (telefon, komputer) drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy obejmująca dostęp do Platformy, w ramach której Kursant ma możliwość odbycia zajęć edukacyjnych o określonej tematyce znajdujący się w ofercie Spółki, określony szczegółowo w Pakietach Usługi i Umowie. Możliwe do zrealizowania Kursy edukacyjne określa Regulamin.
4. Kursant – Klient lub osoba, na rzecz której Klient zakupił Pakiet Usługi Kursu edukacyjnego, w tym osoba nie posiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych.
5. Okres ważności Usługi – okres na jaki została zawarta Umowa, w trakcie którego Kursant ma prawo korzystać z Usługi, tj. uczestniczyć w Kursach edukacyjnych dostępnych na Platformie. Okres ważności Usługi zależy od zakupionego przez Klienta Pakietu Usługi. Klient nie może żądać wykonania Usługi po upływie Okresu ważności Usługi. Jeżeli Kursant w Okresie ważności Usługi nie skorzysta w pełni z zajęć objętych danym Pakietem Usługi to opłata uiszczona przez Klienta za Usługę stanowi wynagrodzenie z tytułu pozostawania w gotowości do świadczenia Usługi na rzecz Kursanta.
6. Pakiet Usługi – pakiet kursu edukacyjnego określający zakres, liczbę i rodzaj zajęć edukacyjnych, w których Kursant będzie miał prawo uczestniczyć w Okresie ważności Usługi , na który Klient zawarł Umowę. Możliwe do zakupienia przez Klienta Pakiety Usługi określa Regulamin lub są ustalane przez Partnerów.
7. Partner – agent, pośrednik lub inny podmiot pośredniczący w zawieraniu Umów pomiędzy Spółka a Klientem na realizację Usługi posiadający umocowanie do zawierania Umów w imieniu Spółki lub podmiot, który zakupił zdefiniowane Pakiety Usługi od Spółki celem ich dalszej odsprzedaży swoim Klientom.
8. Platforma – program komputerowy dostępny na stronie internetowej www.elawka.pl zapewniający wszystkie narzędzia do korzystania z Usługi.
9. Potwierdzenie zawarcia Umowy – indywidualne potwierdzenie zawarcia przez Klienta Umowy, wskazujące dane Klienta, dane Kursanta, zakupiony Pakiet Usługi, cenę za Pakiet oraz Okres ważności Usługi. Umowa może zostać zawarta przez Klienta na rzecz osoby trzeciej, w tym osoby niepełnoletniej lub nieposiadającej pełnej zdolności do czynności prawnej.
10. Regulamin – niniejszy regulamin wraz z załącznikami.
11. Spółka – BZ Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Jasionce, Jasionka 954, 36-002 Jasionka, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000919914, NIP 5170419114, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000,00 zł, adres poczty elektronicznej biuro@bzsolutions.pl numer telefonu +48 17 7837333
12. Umowa – umowa o świadczenie Usługi w ramach i granicach zakupionego przez Klienta Pakietu Usługi zawarta pomiędzy Klientem i bezpośrednio Spółką, albo Klientem i Spółką za pośrednictwem Partnera, albo pomiędzy Klientem i bezpośrednio Partnerem, który zakupił uprzednio od Spółki dany Pakiet Usługi i go odsprzedaje Klientowi, na podstawie której Kursant ma prawo do uczestniczenia w Kursach edukacyjnych.
13. Usługa – usługa świadczenia Kursu edukacyjnego na rzecz Kursanta przez Spółkę w zakresie wynikającym z zakupionego przez Klienta Pakietu Usługi i w oparciu o Umowę.
14. Wykładowca – nauczyciel, lektor, wykładowca, native speaker lub ekspert z danej dziedziny, który posiada odpowiednią wiedzę, umiejętności i kwalifikacje do prowadzenia zajęć lub kursów edukacyjnych danego rodzaju.

§ 3.
Zawarcie i obowiązywanie Umowy na Usługę
1. Umowa zawierana jest w formie pisemnej lub dokumentowej. Umowa może być zawarta:

  • a) poprzez podpisanie przez Klienta Potwierdzenia zawarcia Umowy w lokalu przedsiębiorstwa Spółki lub Partnera albo poza lokalem przedsiębiorstwa Spółki lub Partnera,
  • b) na odległość przy użyciu środków porozumiewania się na odległość (telefon, strona internetowa) poprzez złożenie oświadczeń o chęci skorzystania z Usługi i zawarcia Umowy.

2. Umowa zawierana jest pod warunkiem uiszczenia przez Klienta pełnej opłaty za Usługę we wskazanym w Potwierdzeniu zawarcia Umowy terminie. Klient uiszcza opłatę za Pakiet Usługi na rachunek bankowy określony w Potwierdzeniu zawarcia Umowy.
3. Umowa zawierana jest na czas przypisany dla danego Pakietu Usługi, który nabył Klient liczonym od momentu aktywacji Usługi. Okres ważności Usługi może być również zawarty w Potwierdzeniu zawarcia Umowy.
4. Okres ważności Usługi rozpoczyna się z dniem jej aktywacji. Aktywacja Usługi dla Klienta nastąpi pierwszego dnia roboczego następnego tygodnia po zawarciu umowy.
5. Klient uiszczenia opłaty za Usługę powinien dokonać w terminie wskazanym w Potwierdzeniu zawarcia Umowy.
6. Klient zobowiązany jest przed zawarciem Umowy zapoznać się z Regulaminem, dotyczącym danej Usługi, którą Klient chce nabyć.
7. Zawarcie Umowy potwierdzane jest Potwierdzeniem zawarcia Umowy.
8. Klient ma możliwości korzystania z Usługi na zasadach określonych w Regulaminie, zgodnie z wybranym Pakietem Usług przez Okres ważności Usług.
9. Umowa ulega rozwiązaniu:

  • 1) na skutek nieuiszczenia przez Klienta opłaty za Usługę w wysokości wynikającej z wybranego Pakietu Usługi, w terminie wskazanym w Potwierdzeniu zawarcia Umowy, bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń woli, z tym, że Umowa ulega rozwiązaniu 2 dni robocze po upływie terminu na uiszczenie przez Klienta pełnej opłaty za Usługę,
  • 2) z upływem Okresu ważności Usługi;
  • 3) z chwilą otrzymania przez Spółkę (w razie zawarcia Umowy ze Spółką) lub Partnera (w razie zawarcia Umowy z Partnerem)oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy zgodnie z postanowieniami §8;
  • 4) w przypadkach szczególnych określonych w Regulaminie.

§ 4.
Konto Klienta
1. Klient otrzymuje możliwość korzystania z Usługi po zalogowaniu się konto Klienta. W celu zalogowania się na konto Klienta Klient podaje numer Umowy i adres e-mail lub numer usługi i PESEL podane przez Klienta przy zawieraniu Umowy.
2. Klient nie może udostępniać danych do logowania do konta Klienta osobom trzecim, za wyjątkiem Kursanta celem uczestnictwa w Kursie edukacyjnym. W przypadku udostępnienia wynikłego z zamiaru Klienta lub niedochowania staranności w przechowywaniu danych do logowania do konta Klienta Spółka nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie z konta Klienta przez osoby trzecie.

§ 5.
Zakres i sposób świadczenia Usługi
1. Usługa jest świadczona w Okresie ważności Usługi, w zakresie oraz z uwzględnieniem limitów zajęć wynikających z zakupionego przez Klienta Pakietu Usługi.
2. W ramach Usługi Spółka zapewnia Klientowi:

  • 1) dostęp do BOK w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz 24 grudnia i 31 grudnia każdego roku;
  • 2) dostęp do Konta Klienta poprzez Platformę;
  • 3) świadczenie Usługi przez Wykładowcę w zakresie wynikającym z zakupionego przez Klienta Pakietu Usługi.

1. Usługa świadczona jest poprzez Platformę.
2. Warunkiem świadczenia Usługi jest posiadanie przez Kursanta smartfona lub komputera wraz z niezbędnym oprogramowaniem wskazanym przez Spółkę oraz dostępem do sieci Internet.
3. Spółka zobowiązuje się do podejmowania wszelkich działań zmierzających do zapewnienia Klientom świadczenia Usługi z należytą starannością.
4. Usługa w zakresie obsługowym i administracyjnym świadczona jest w języku polskim, natomiast kursy odbywają się w całości bądź w części w języku wynikającym z zakupionego Pakietu Usługi.

§ 6.
Sposób korzystania z Usługi
1. Kursant uzyskuje dostęp do platformy edukacyjnej, dzięki której ma możliwość dołączania do zajęć edukacyjnych, prowadzonych lekcji, posiada dostęp do materiałów dydaktycznych i nagranych lekcji.
2. Kursantowi zabrania się:

  • 1) korzystania z Platformy w sposób, który narusza lub zmierza do naruszenia obowiązujących przepisów prawa, dobrych obyczajów lub dóbr osobistych osób trzecich, w tym w szczególności zakazuje się dostarczania przez Kursanta treści o charakterze bezprawnym, posługiwania się wulgaryzmami lub obraźliwymi określeniami,
  • 2) podawania się za innego Kursanta,
  • 3) podejmowania jakichkolwiek działań na szkodę osób trzecich lub Spółki oraz mających na celu utrudnienie lub zakłócenie normalnego funkcjonowania Platformy oraz zajęć,
  • 4) utrwalania i rozpowszechniania nagrań z zajęć, w tym wizerunków innych Kursantów i Wykładowcy,
  • 5) przesyłania treści naruszających prawa własności intelektualnej,
  • 6) umożliwiania uczestnictwa w Kursie edukacyjnym innej osobie niż Kursant.

1. Wszelkie treści zawarte w materiałach przekazanych Kursantowi przez Wykładowcę lub Spółkę w związku z Usługą, mające cechy utworu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, stanowią przedmiot przysługujących Spółce lub Wykładowcy autorskich praw majątkowych lub – w przypadku utworów, które Spółka eksploatuje na mocy umów licencyjnych zawartych z właścicielami autorskich praw majątkowych – przedmiot autorskich praw majątkowych podmiotów trzecich.
2. Kursant ma prawo korzystania z otrzymanych od Spółki lub Wykładowcy w związku z Usługą materiałów dydaktycznych w ramach dozwolonego użytku osobistego. Kursant nie jest uprawniony do korzystania z tych materiałów ponad zakres dozwolonego użytku chronionych utworów, pod rygorem naruszenia autorskich praw majątkowych do utworów zawartych w materiałach dydaktycznych, w szczególności nie mogą korzystać z tych materiałów w celach komercyjnych.

§ 7.
Świadczenie Usługi
1. Kursy edukacyjne będą świadczone przez Spółkę zgodnie z harmonogramem Kursów edukacyjnych dostępnym na stronie internetowej elawka.pl/harmonogram/
2. Kursant sam będzie decydował czy chce w danych zajęciach uczestniczyć.
3. Kursant ma prawo do korzystania z dowolnych zajęć edukacyjnych, które obejmuje posiadany Pakiet Usługi, dostępnych na Platformie w Okresie ważności Usługi.
4. Kursant będzie miał możliwość do odtworzenia zajęć, które się odbyły w Koncie Klienta nawet, jeżeli Kursant nie uczestniczył w danych zajęciach Kursu edukacyjnego.
5. W przypadku odwołania zajęć Kursu edukacyjnego przez Spółkę, niezależnie od innych uprawnień Klienta, Spółka zaproponuje dodatkowy termin zajęć umożliwiający realizację liczby godzin zgodnej z programem Kursu edukacyjnego i Pakietem Usługi.
6. W celu bezpieczeństwa oraz zapewnienia najwyższej jakości świadczenia Usługi, rozmowy telefoniczne między Klientem lub Kursantem a BOK oraz Kursy edukacyjne będą nagrywane. Kontynuacja rozmowy telefonicznej lub uczestnictwo w Kursie edukacyjnym będzie oznaczało zgodę Klienta lub Kursanta na nagrywanie. Treść nagrań będzie chroniona zgodnie z przepisami prawa. Kursant, który nie będzie wyrażał zgody na utrwalanie jego wizerunku lub głosu podczas Kursu edukacyjnego zobowiązany będzie do wyłączenia kamery i/lub mikrofonu. Włączenie przez Kursanta kamery i/lub mikrofonu podczas Kursu edukacyjnego będzie równoznaczne z jego zgodną na nagrywanie utrwalanie jego wizerunku lub głosu. Zgoda nagrywanie Kursu edukacyjnego z udziałem Kursanta jest dobrowolna, jednakże niezbędna do uczestniczenia w nim. Za Kursanta nieposiadającego pełnej zdolności do czynności prawnej zgodę wyraża jego opiekun prawny.

§ 8.
Odpowiedzialność
1. Z zastrzeżeniem ustępów poniższych, Spółka ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi na zasadach przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa do wysokości poniesionej przez Klienta szkody.
2. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości skorzystania z Usługi w wyniku działania siły wyższej. Niezwłocznie po ustaniu przeszkody Spółka obowiązana jest przystąpić do świadczenia Usługi.

§ 9.
Odstąpienie od Umowy przez Klienta będącego konsumentem
1. W przypadku zawarcia Umowy poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zawarcia Umowy bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 tej ustawy, z uwzględnieniem postanowień art. 29 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Jeżeli Klient będący konsumentem zawarł Umowę poza lokalem przedsiębiorstwa podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu Klienta albo wycieczki, termin do odstąpienia od umowy wynosi 30 dni od zawarcia Umowy.
2. W celu odstąpienia od Umowy, Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej na adres siedziby Spółki lub dokumentowej na adres e-mail: marek.szlufik@mediqurs.pl Klient może wykorzystać wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy stanowiący Załącznik nr 3 do Regulaminu.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Klient winien wysłać do podmiotu, z którym zawarł Umowę, tj. bezpośrednio do Spółki, jeżeli zawarł Umowę bezpośrednio ze Spółką lub z Partnerem działającym, jako pełnomocnik Spółki albo bezpośrednio do Partnera, jeżeli zawarł Umowę bezpośrednio z Partnerem, który zakupił uprzednio od Spółki dany Pakiet Usługi i go odsprzedaje Klientowi. Podmiot, z którym Klient zawarł Umowę będzie wskazany w Potwierdzeniu zawarcia Umowy.
4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w wypadku, gdy skorzystał on z Usługi w całości przed upływem 14 dniowego terminu, o którym mowa ust. 1. Zapisu zdania powyższego nie stosuje się w razie zawarcia Umowy podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu Klienta albo wycieczki.
5. Jeżeli Klient zażądał rozpoczęcia świadczenia Usług przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, Spółka zwróci Klientowi kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili otrzymania przez Spółkę odstąpienia od Umowy.
6. W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy Spółka lub Partner (w zależności z kim Klient zawarł Umowę) dokonuje zwrotu kwoty zapłaconej przez Klienta w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na rachunek bankowy wskazany przez Klienta lub przekazem pocztowym pomniejszonej ewentualnie o wartość Usługi wykorzystanej przez Klienta przed odstąpieniem od Umowy.
7. Spółka i Partner, w zakresie, w jakim jest to zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie w zwrocie, jeżeli Klient, pomimo wezwania, nie wskaże numeru rachunku bankowego, na które ma nastąpić zwrot należności lub gdy nie przekaże wszystkich danych koniecznych do dokonania zwrotu. Ponadto Spółka i Partner nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie w zwrocie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru rachunku bankowego.
8. Zapisy niniejszego paragrafu oraz Rozdziału 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta stosuje się do osoby fizycznej zawierającej Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§ 10.
Wcześniejsze rozwiązanie Umowy
1. Spółka lub Partner może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym z winy Klienta w przypadku:

  • 1) udostępnienia przez Klienta osobom trzecim danych umożliwiających korzystanie z Usługi poza Kursantem;
  • 2) wykorzystywania przez Klienta Usługi w sposób sprzeczny z prawem lub warunkami Regulaminu.

1. Rozwiązanie Umowy przez Spółkę lub Partnera z winy Klienta następuje w formie pisemnej lub dokumentowej na adres e-miał Klienta podany przy zawieraniu Umowy.
2. W przypadku rozwiązania przez Spółkę lub Partnera Umowy na Pakiet Usługi, którego Okres ważności Usługi jest dłuższy niż 1 miesiąc w trakcie trwania tej Umowy, w ramach której Klient dokonał zapłaty za cały Okres ważności Usługi z góry, Spółka lub Partner zwróci Klientowi część uiszczonej opłaty za pozostałe do końca trwania Umowy pełne okresy rozliczeniowe.
3. Spółka może również, wedle swego wyboru, odmówić realizacji Usługi w przypadku stwierdzenia okoliczności wskazanych w ust. 1.

§ 11.
Wniesienie reklamacji i sposób jej rozpatrzenia
1. Reklamacje dotyczące realizacji świadczonej Usługi można wnosić pisemnie lub drogą elektroniczną.
2. Reklamacje należy składać na adres korespondencyjny: BZ Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Jasionce, Jasionka 954, 36-002 Jasionka
z dopiskiem: Reklamacja lub na adres e-mail: reklamacje@bzsolutions.pl, podając w temacie wiadomości: Reklamacja.
3. W celu należytego rozpatrzenia reklamacji Klient może zostać poproszony o podanie danych umożliwiających identyfikację oraz o podanie okoliczności faktycznych niezbędnych do należytego rozpatrzenia reklamacji. Spółka udziela odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni od jej wpłynięcia.
4. Odpowiedź na reklamację udzielana jest w formie pisemnej, niemniej na prośbę Klienta odpowiedź na reklamację może zostać udzielona w inny sposób, uzgodniony przez Spółkę i Klienta.
5. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń w formie mediacji i sądów polubownych.

§ 12.
Przetwarzanie danych osobowych Klienta, polityka prywatności i polityka cookies
1. W Załączniku nr 2 do Regulaminu „Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych” zawarte są informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Klienta.
2. Wobec Klientów korzystających z Konta Klienta, stosowana jest polityka prywatności i polityka cookies obowiązująca w Spółce dostępne na stronie Platformie.

§ 13.
Informacja o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną
1. Do podstawowych, potencjalnych, zagrożeń związanych z korzystaniem z Usługi świadczonej drogą elektroniczną (Internet) należą w szczególności:

  • a) złośliwe oprogramowanie (ang. Malware) – różnego rodzaju aplikacje lub skrypty mające szkodliwe, przestępcze lub złośliwe działanie w stosunku do systemu teleinformatycznego użytkownika sieci, takie jak wirusy, robaki, trojany;
  • b) programy szpiegujące (ang. Spyware) – programy śledzące działania użytkownika, które gromadzą informacje o użytkowniku i wysyłają je – zazwyczaj bez jego wiedzy i zgody – autorowi programu;
  • c) spam – niechciane i niezamawiane wiadomości elektroniczne rozsyłane jednocześnie do wielu odbiorów, często zawierające treści o charakterze reklamowym;
  • d) wyłudzanie poufnych informacji osobistych (np. haseł) przez podszywanie się pod godną zaufania osobę lub instytucję (ang. Phishing);
  • e) włamania do systemu teleinformatycznego użytkownika z użyciem narzędzi hackerskich;
  • f) kryptoanaliza – możliwość odnalezienia słabości systemu kryptograficznego w celu umożliwienia jego złamania lub obejścia.

1. Klient, aby uniknąć powyższych zagrożeń, powinien zaopatrzyć swój komputer i inne urządzenia elektroniczne, które wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i zaporę sieciową (firewall). Program taki powinien być stale aktualizowany

§ 14.
Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023 roku.
2. Umowy realizowane są na podstawie zapisów Regulaminu obowiązującego w dniu zawarcia Umowy.
3. Do rozpatrywania sporów z Klientami będącymi konsumentami właściwy jest sąd, którego właściwość wynika z przepisów prawa, a do rozpatrywania sporów z Klientami będącymi przedsiębiorcami właściwy jest sąd właściwy dla siedziby Spółki.