Regulamin Psycholog
§1
Postanowienia ogólne
Postanowienia Regulaminu mają zastosowanie do umów o świadczenie Usługi pn. Interwencja Psychologiczna Tak Doktor. Przedmiotem Usługi jest organizowanie przez Spółkę na rzecz Pacjentów Interwencji Psychologicznych będących świadczeniami zdrowotnymi udzielanymi za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności na odległość przez Spółkę na zasadach określonych w Regulaminie. E-Konsultacje obejmują m. in. świadczenia z zakresu opieki medycznej – psychologicznej, służące profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia, realizowanych przez osoby wykonujące działalność leczniczą oraz działalność niebędącą działalnością leczniczą, w ramach wykonywania zawodu: psychologa i innych zawodów medycznych w rozumieniu Ustawy o działalności leczniczej, za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności;Przez użyte w Regulaminie pojęcia rozumie się
Asystent – osoba działająca w imieniu Spółki, dokonująca za pośrednictwem Infolinii rejestracji Pacjentów na dostępne terminy Konsultacji, udzielająca podstawowych informacji o Usługach oraz mogąca zawrzeć Umowę. Asystent także kieruje połączenie Pacjenta do Psychologa lub nawiązuje połączenie z Pacjentem w celu połączenia Pacjenta z Psychologiem;
Infolinia – telefoniczna obsługa Pacjenta, dostępna pod numerem telefonu wskazanym Pacjentowi w Potwierdzeniu zawarcie Umowy (koszt połączenia z Infolinią zgodnie ze stawkami operatora telekomunikacyjnego Pacjenta). Infolinia jest telefonicznym centrum obsługi Klientów. W ramach Infolinii działa zespół konsultantów zajmujących się weryfikacją uprawnień Klienta do skorzystania z Usługi oraz udzielaniem informacji na temat Usługi. Infolinia jest dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, a także dni: 24 i 31 grudnia każdego roku;
Interwencja – interwencja psychologiczna świadczona zdalnie za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności w sposób i wg zasad ustalonych przez Psychologa;
Okres ważności Usługi – okres, w trakcie którego Klient ma prawo skorzystać z Usługi. Okres ważności usługi zaczyna się pierwszego dnia roboczego następnego tygodnia po zawarciu umowy. Okres ważności Usługi zależy od zakupionego przez Klienta Pakietu Usługi lub określony jest w Potwierdzeniu zawarcia Umowy. Klient nie może żądać wykonania Usługi po upływie Okresu ważności Usługi. Jeżeli Klient w Okresie ważności Usługi nie wykorzysta w pełni usług objętych danym Pakietem Usługi, to opłata uiszczona przez Klienta za Usługę stanowi wynagrodzenie z tytułu pozostawania w gotowości do świadczenia Usługi.
Opłata – należność za Usługę uiszczana przez Pacjenta zgodnie z zakupionym Pakietem lub Usługą.
Pacjent/Klient – konsument w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964. r. Kodeks cywilny, tj. osoba fizyczna, która zawarła ze Spółką Umowę na Usługę w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, osoba uprawniona do skorzystania z Konsultacji. Pacjentem może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i nie została pozbawiona zdolności do czynności prawnej, jak również osoba nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych za zgoda jej przedstawiciela ustawowego.
Pakiet – zakupiony przez Pacjenta pakiet Usługi określający maksymalną możliwą liczbę i zakres Konsultacji lub innych Usług świadczonych przez Psychologa, czas trwania Umowy itp. Opis dostępnych Pakietów i Usług stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu;
Partner – MEDIQURS Spółka z o.o z siedzibą w Jeleniej Górze, ul. Zakopiańska 2/1 , 58-560 Jelenia Góra, wpisaną do rejestru Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000981304, NIP 6112819895 o kapitale zakładowym w wysokości 200.000,00 zł, zawierająca z Klientami Umowy na sprzedaż Pakietu Usługi. adres poczty elektronicznej biuro@mediqurs.pl, numer telefonu 576 295 622.
Potwierdzenie zawarcia Umowy – indywidualne potwierdzenie zawarcia przez Pacjenta Umowy, wskazujące dane Pacjenta, zakupiony Pakiet lub Usługę, cenę za Pakiet lub Usługę oraz Okres ważności Usługi.
Psycholog – osoba fizyczna wykonująca zawód psychologa, posiadająca stosowne uprawnienia i kompetencje do świadczenia usług psycho-logicznych, wykonująca pracę lub świadcząca usługi na rzecz Usługodawcy lub współpracująca z Usługodawcą, udzielająca Konsultacji na rzecz Pacjenta;
Regulamin – niniejszy Regulamin;
Umowa – umowa o świadczenie Usług zawarta pomiędzy Klientem i Spółką lub jej Partnerem określająca zakupiony przez Klienta Pakiet Usługi lub Usługę. Umowa może zostać zawarta przez Klienta na rzecz osoby trzeciej, w tym osoby niepełnoletniej lub nieposiadającej pełnej zdolności do czynności prawnej;
Usługa – usługa zakupiona przez Klienta, świadczona zdalnie drogą elektroniczną przy użyciu systemów teleinformatycznych lub systemów łączności polegająca na zorganizowaniu realizacji Konsultacji przez Psychologa z Pacjentem, jak również i inne usługi oferowane w ramach Umowy i Pakietów, o ile wykazane są one w zakresie posiadanego Pakietu
Usługodawca/Spółka – BZ Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Jasionce, Jasionka 954, 36-002 Jasionka, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000919914, NIP 5170419114, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000,00 zł, wpisana do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, prowadzonego przez Wojewodę Podkarpackiego pod numerem 000000250896, adres poczty elektronicznej biuro@bzsolutions.pl numer telefonu 17 783 73 33 Usługodawca jest podmiotem wykonującym działalność leczniczą, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej;
Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany na www……………………………
(stronie internetowej) w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny oraz ustawa z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§2
Zawarcie Umowy i uiszczenie Opłaty
Umowa może być zawarta w formie pisemnej lub dokumentowej i potwierdzana jest na trwałym nośniku. Umowa może być zawarta:
- na odległość przy użyciu środków porozumiewania się na odległość (telefon, strona internetowa, aplikacja, poprzez kontakt z Infolinią) Umowa zawierana jest na czas wskazany w zakupionym przez Klienta Pakiecie lub w Potwierdzeniu zawarcia Umowy liczonym od momentu aktywacji Usługi.
Obowiązywanie Umowy rozpoczyna się z dniem aktywacji zakupionego Pakietu lub Usługi. Aktywacja Usługi następuje pierwszego dnia roboczego następnego tygodnia po zawarciu umowy nie wcześniej niż z chwilą zaksięgowania całej Opłaty za usługę na rachunku Bankowym Spółki lub jej Partnera z zastrzeżeniem art.17a ustawy o ochronie konsumentów 30 maja 2014 r . Jeżeli pierwszy dzień tygodnia po dacie zawarcia umowy jest dniem wolnym od pracy, aktywacja Usługi następuje pierwszego dnia roboczego tygodnia.” Klient opłaty za usługę powinien dokonać w terminie wskazanym w Potwierdzeniu zawarcia umowy.
Umowa zawierana jest pod warunkiem uiszczenia przez Klienta pełnej opłaty za Pakiet lub Usługę we wskazanym w Potwierdzeniu zawarcia Umowy terminie.
Zawarcie Umowy następuje po zapoznaniu się i zaakceptowaniu przez Klienta postanowień Regulaminu.
Zawarcie Umowy potwierdzane jest Potwierdzeniem zawarcia Umowy.
Spółka zobowiązana jest do zapewnienia Klientowi możliwości korzystania z Usługi na zasadach określonych w Regulaminie, zgodnie z wybranym Pakietem Usługi oraz przez Okres ważności Usługi.
Zawarcie przez Klienta kolejnej Umowy możliwe jest dopiero po uregulowaniu przez Klienta ewentualnego zadłużenia na rzecz Partnera i/lub Spółki.
Na żądanie Klienta Partner wystawi fakturę VAT po dokonaniu stosownego zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres e-mail: biuro@mediqurs.pl
Uiszczenie Opłaty następuje poprzez:
- usługę świadczoną przez zewnętrzny serwis rozliczeniowy – Pacjent zostaje automatycznie przekierowany do zewnętrznego serwisu rozliczeniowego,
- przelew bankowy – Pacjent zostaje przekierowany do informacji, zawierającej dane rachunku bankowego Partnera i wskazówkami dotyczącymi płatności.
Pacjent zostaje przekierowany do metod płatności automatycznie lub za pośrednictwem hyperlinka, przesłanego na adres e-mail Pacjenta.
Umowa zostaje zawarta na czas określony w zależności od wybranego Pakietu lub Usługi.
§3
Korzystanie z Usługi
Usługa jest odpłatna i wymaga uprzedniego zawarcia Umowy z Usługodawcą. Psychologowie nie są uprawnieni do pobierania opłat od Pacjentów.
Skorzystanie z Usługi wymaga wykonania połączenia telefonicznego z Infolinią dostępną pod numerem telefonu wskazanym w Potwierdzeniu Zawarcia Umowy.
Po połączeniu się z Infolinią Klient w celu weryfikacji prawa do korzystania z Usługi poproszony zostanie przez Asystenta o podanie danych umożliwiających weryfikację uprawnień do skorzystania z Usługi.
Po pozytywnej weryfikacji Klienta, Asystent umawia wykonanie Usługi z Psychologiem w dostępnym terminie z określeniem daty i godziny Usługi.
Asystent lub Psycholog w umówionym terminie kontaktuje się z Pacjentem celem wykonania Usługi.
Usługa jest świadczona w zakresie oraz z uwzględnieniem limitów wynikających z zakupionego Pakietu i w Okresie ważności Usługi, pod warunkiem uregulowania przez Pacjenta wszelkich wymaganych należności wobec Spółki.
Usługa jest realizowana w terminie ustalonym przez Usługodawcę mając na uwadze dostępność Psychologów.
Pacjent może skontaktować się z Infolinią celem umówienia Usługi w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951r. oraz dni 24 i 31 grudnia każdego roku, w godzinach od 8.00 do 20.00
Jedna Konsultacja trwa w zależności od posiadanego przez Pacjenta pakietu usług 30 minut lub 45 minut.
Pacjent zobowiązany jest odwołać zamówioną Usługę najpóźniej 24h przed jej planowanym rozpoczęciem. Jeżeli Pacjent nie połączy się lub nie odbierze połączenia od Psychologa lub Asystenta w uzgodnionym uprzednio terminie, uznaje się, że Usługa została wykonana.
Wykonanie Usługi może być uwarunkowane koniecznością podania przez Pacjenta dodatkowych danych zgodnie z prośbą Asystenta lub Psychologa.
W przypadku uzyskania wiarygodnej informacji, że Pacjent może wymagać udzielenia natychmiastowej pomocy oraz informacji o miejscu przebywania Pacjenta, Asystent lub Psycholog – realizując obowiązek niesienia pomocy – może udzielić Pacjentowi pomocy przekazując niezbędne informacje oraz wezwać pogotowie ratunkowe lub skontaktować się z numerem alarmowym 112
W przypadku gwałtownego pogorszenia się stanu zdrowia lub samopoczucia, Pacjent powinien niezwłocznie skontaktować się z numerem alarmowym 112 w celu wezwania pogotowia ratunkowego lub udać się do najbliższej placówki służby zdrowia.
Kontakt bądź próba kontaktu z Psychologiem nie mogą opóźniać lub zastąpić wykonania działań wskazanych w ust. 12 i 13 powyżej.
Usługa jest świadczona w języku polskim.
Przy świadczeniu Usługi Psychologowie i Asystenci zobowiązani są do zachowania w poufności uzyskanych informacji.
Każdorazowe skorzystanie z Usługi powoduje wykorzystanie jednego działania z limitu, który przewiduje Pakiet.
Jeżeli Usługa świadczona jest za pomocą środków komunikacji elektronicznej Psycholog w razie potrzeby może zalecić badanie fizykalne przez osobę wykonującą zawód medyczny.
Pacjent ponosi wyłączną odpowiedzialność za niezgodne z prawdą lub zatajone informacje, jeżeli miały lub mogły mieć wpływ na wykonanie Usługi.
Komunikacja Pacjenta z Psychologiem może przebiegać w formie:
- telekonferencji – przekazu audio między Pacjentem a Psychologiem za pośrednictwem telefonu,
- wideokonferencji – przekazu audiowizualnego między Pacjentem a
Psychologiem za pośrednictwem telefonu.
Konsultacje udzielane są przez Psychologów w zakresie wskazanym w Pakiecie, z uwzględnieniem ograniczeń wynikających ze szczególnego charakteru Konsultacji, jako usługi zdalnej świadczonej za pomocą systemów teleinformatycznych lub systemów łączności.
Udzielanie przez Psychologów Konsultacji następuje w oparciu o wskazania aktualnej wiedzy z zakresu psychologii, dostępnymi za pomocą systemu teleinformatycznego lub systemu łączności, metodami i środkami rozpoznawania i leczenia chorób, zgodnie z zasadami etyki zawodowej oraz z należytą starannością.
Konsultacja może być poprzedzona prze-prowadzeniem ankiety przez Psychologa dotyczącej m.in. ogólnego stanu zdrowia Pacjenta, dotychczasowego leczenia, wyników badań, przyjmowanych leków czy predyspozycji genetycznych.
W celu bezpieczeństwa oraz zapewnienia najwyższej jakości usługi przebieg Konsultacji może być rejestrowany przez Psychologa i/lub Spółkę po uzyskaniu na to zgody Klienta. W razie wątpliwości kontynuacja rozmowy będzie oznaczał zgodę Klienta na nagrywanie rozmowy. Przerwanie połączenia przez Klienta z uwagi na brak zgody na nagrywanie rozmowy nie będzie uprawniała Klienta do zwrotu uiszczonej opłaty i będzie traktowane, jako brak wykonania Usługi z przyczyn dotyczących Klienta. Treść nagrań jest chroniona zgodnie z przepisami prawa.
Pacjent ma wgląd do swojej dokumentacji medycznej u Psychologa. Może również otrzymać kopię dokumentacji medycznej w miejscu jej przechowywania lub udzielania świadczeń, określonym przez Psychologa.
§4
Reklamacje
Pacjentowi przysługuje prawo zgłaszania zapytań, uwag i reklamacji w związku ze świadczeniem Usługi.
Zapytania, uwagi i reklamacje należy zgłaszać:
- pod numerem Infolinii,
- na adres e-mail: kontakt@takdoktor.pl
- na piśmie na adres siedziby Usługodawcy.
Rozpatrzenie zapytań, uwag i reklamacji, dotyczących realizacji Usług następuje w najszybszym możliwym terminie w formie elektronicznej, lub pisemnej odpowiednio do formy złożenia reklamacji, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
Treść reklamacji powinna zawierać, co najmniej:
- dane pozwalające na identyfikację Pacjenta: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji;
- określenie przedmiotu reklamacji,
- określenie ewentualnych żądań Pacjenta,
- wskazanie daty zaistnienia zdarzenia świadczącego o nienależytym wykonaniu Usługi,
- numer rachunku bankowego – w przypadku żądania zwrotu płatności.
Klient ma prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń w formie mediacji i sądów polubownych.
§5
Zasady odpowiedzialności
Usługodawca zobowiązany jest do naprawienia szkody, jaką Pacjent poniósł na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z Umowy, chyba że ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie było następstwem okoliczności, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności.
Odpowiedzialność za błędy medyczne ponosi udzielający Usługi Psycholog.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Pacjenta niekompletnych, nieprawdziwych lub nieprawidłowych informacji, zwłaszcza w przypadku podania danych osób trzecich bez ich wiedzy lub zgody. Za skutki podania błędnych, niekompletnych, nieprawdziwych, wprowadzających w błąd lub w inny sposób nieprawidłowych danych wyłączna odpowiedzialność spoczywa na Pacjencie.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- szkody wyrządzone podmiotom trzecim, powstałe w wyniku korzystania przez Pacjentów z Usług w sposób sprzeczny z Regulaminem lub przepisami prawa,
- szkody wynikłe na skutek braku ciągłości wynikającego z działania siły wyższej,
- działania i zaniechania osób trzecich, z wyjątkiem osób, za które Usługodawca ponosi odpowiedzialność na mocy przepisów prawa,
- podanie przez Pacjenta nieprawdziwych lub niepełnych informacji przy rejestracji.
§6
Prawo Pacjenta do odstąpienia od Umowy
W przypadku zawarcia Umowy poza lokalem przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zawarcia Umowy bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 tej ustawy, z uwzględnieniem postanowień art. 29 ustawy o Prawach konsumenta. Jeżeli Klient będący konsumentem zawarł Umowę poza lokalem przedsiębiorstwa podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu Klienta albo wycieczki, termin do odstąpienia od umowy wynosi 30 dni od zawarcia Umowy.
W celu odstąpienia od Umowy, Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej lub dokumentowej na adres e-mail: biuro@mediqurs.pl Klient może wykorzystać wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przekazany mu przy zawarciu
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w wypadku, gdy skorzystał on z Usługi w całości przed upływem 14 dniowego terminu, o którym mowa ust.1. Zapisu zdania powyższego nie stosuje się w razie zawarcia Umowy podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu Klienta albo wycieczki.
Jeżeli Klient zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, Partner zwróci Klientowi kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili otrzymania przez Partnera odstąpienia od Umowy.
W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy Partner dokonuje zwrotu kwoty zapłaconej przez Klienta w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na rachunek bankowy wskazany przez Klienta lub przekazem pocztowym.
Partner w zakresie, w jakim jest to zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie w zwrocie, jeżeli Klient, pomimo wezwania, nie wskaże numeru rachunku bankowego, na które ma nastąpić zwrot należności lub gdy nie przekaże wszystkich danych koniecznych do dokonania zwrotu. Ponadto Partner nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie w zwrocie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru rachunku bankowego.
§7
Przetwarzanie danych osobowych
Administratorem danych osobowych Pacjentów w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, podanych przez niego w związku z zawarciem i realizacją Umowy, jest Usługodawca oraz Partner
W Załączniku nr 2 do Regulaminu „Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych” zawarte są informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Pacjentów.
§8
Informacja o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną
Do podstawowych, potencjalnych, zagrożeń związanych z korzystaniem z Usługi świadczonej drogą elektroniczną (Internet) należą w szczególności:
- złośliwe oprogramowanie (ang. Malware) – różnego rodzaju aplikacje lub skrypty mające szkodliwe, przestępcze lub złośliwe działanie w stosunku do systemu teleinformatycznego użytkownika sieci, takie jak wirusy, robaki, trojany;
- programy szpiegujące (ang. Spyware) – programy śledzące działania użytkownika, które gromadzą informacje o użytkowniku i wysyłają je – zazwyczaj bez jego wiedzy i zgody – autorowi programu;
- spam – niechciane i niezamawiane wiadomości elektroniczne rozsyłane jednocześnie do wielu odbiorów, często zawierające treści o charakterze reklamowym;
- wyłudzanie poufnych informacji osobistych (np. haseł) przez podszywanie się pod godną zaufania osobę lub instytucję (ang. Phishing);
- włamania do systemu teleinformatycznego użytkownika z użyciem narzędzi hackerskich;
- kryptoanaliza – możliwość odnalezienia słabości systemu kryptograficznego w celu umożliwienia jego złamania lub obejścia.
Klient, aby uniknąć powyższych zagrożeń, powinien zaopatrzyć swój komputer i inne urządzenia elektroniczne, które wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i zaporę sieciową (firewall). Program taki powinien być stale aktualizowany.
§9
Postanowienia końcowe
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 04.10.2023 roku.
Umowy pomiędzy Klientem a Spółką realizowane są na podstawie zapisów Regulaminu, obowiązujących w dniu zawarcia Umowy.
Integralną część Regulaminu stanowią następujące załączniki:
- Załącznik nr 1 – Opis Pakietów Usługi,
- Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Załącznik nr 1 do Regulaminu Świadczenia Usługi Interwencje Psychologiczne TAK DOKTOR
– Opis Pakietów Usługi
INTERWENCJE PSYCHOLOGICZNE
RODZAJ PAKIETU Pakiet BASIC Pakiet STANDARD
Rodzaj pakietu | Pakiet BASIC | Pakiet STANDARD |
Zakres usług | Psychologiczna opieka medyczna, służąca profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia psychicznego w obszarach:
| |
Ilość pojedynczych interwencji w miesiącu | 2 | 3 |
Czas trwania pojedynczej interwencji | 30 minut | 45 minut |
Okres trwania umowy | Od 6 do 24 miesięcy | Od 6 do 24 miesięcy |
Zakres świadczonego wsparcia w ramach usługi.
- stany lękowe;
- depresja (w tym depresja poporodowa);
- izolacja / kwarantanna;
- zaburzenia odżywiania (anoreksja, bulimia)
- pomoc dla ofiar hejtu w sieci;
- uzależnienia;
- nerwica;
- FOMO (strach przed utraceniem dostępu do informacji) oraz inne zaburzenia użytkowników sieci;
- dysmorfofobia;
- stres pourazowy;
- wsparcie w zakresie trudnych sytuacji życiowych tj.:
– egzekucja komornicza,
– trudności w relacjach rodzinnych,
– wypalenie zawodowe,
– śmierć w rodzinie,
– choroba (w tym pomoc psychologiczna w przypadku zakażenia COVID-19);
– niepewność siebie, kompleksy,
– rozwód,
– toksyczny związek.
Załącznik nr 2 do Regulaminu Świadczenia Usługi Interwencje Psychologiczne TAK DOKTOR
– Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: „RODO”) informujemy, że:
Współadministratorami Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, podanych w związku z korzystaniem z Usługi są:
- BZ Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Jasionce, Jasionka 954, 36-002 Jasionka, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000919914, NIP 5170419114, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000,00 zł, tel. +48 17 783 73 33, e-mail: biuro@bzsolutions.pl (zwana dalej: „BZ Solutions”
- MEDIQURS Spółką z o.o. z siedzibą w Jeleniej Górze, ul. Cieplicka 64, 58-560 Jelenia Góra, wpisaną do rejestru Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000981304, NIP 6112819895 o kapitale zakładowym w wysokości 200.000,00 zł,, tel: 576295622, e-mail: biuro@mediqurs.pl (zwana dalej: „Mediqurs”)
U współadministratorów zostali powołani inspektorzy ochrony danych osobowych, z którymi można się kontaktować pod adresem e-mail:
- iod@bzsolutions.pl – BZ Solutions
- biuro@mediqurs.pl
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
- prawidłowego wykonania Umowy, a w szczególności nawiązania, ukształtowania, realizacji, zmiany, rozwiązania i rozliczenia Umowy oraz rozpatrzenia reklamacji– przez, BZ Solutions, oraz Mediqurs a podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- rozpatrzenia reklamacji dotyczącej świadczenia Usług – przez, BZ Solutions, a podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- podatkowych i rachunkowych – przez, BZ Solutions, oraz ………… a podstawą prawną przetwarzania danych jest konieczność wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na współadministratorach (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- analitycznych i statystycznych – przez, BZ Solutions, oraz Mediqurs, a podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes współadministratorów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności klientów oraz w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności,
- marketingowych polegających na wysyłce informacji handlowych drogą elektroniczną i kontaktach telefonicznych (wyłącznie w przypadku wyrażenia zgody przez klienta) – przez, BZ Solutions, oraMediqurs , a podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes współadministratorów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- archiwizacyjnym – przez, BZ Solutions, oraz Mediqurs a podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu współadministratorów, jakim jest przeznaczenie wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości świadczonych usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Pana/Pani dane będą ujawniane w ramach realizacji umowy następującym odbiorcom:
- podmiotom współpracującym ze współadministratorami w celu realizacji umowy na Usługę
- bankom, podmiotom obsługującym systemy płatności elektronicznych, dostawcom usług pocztowych, podmiotom świadczącym usługi księgowe i prawne, podmiotom organizującym i zapewniającym obsługę informatyczną współadministratorów w celu realizacji umowy na Usługę.
Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, tj. do USA zgodnie z wymaganiami RODO.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji umowy na Usługę oraz czas przedawnienia roszczeń wynikających z tych umów, a w przypadkach określonych przez przepisy prawa przez czas niezbędny do realizacji obowiązków prawnych.
Ma Pani/Pan prawo:
- żądania od współadministratorów danych osobowych dostępu danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody (wycofanie zgody nie wpływa jednakże na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem),
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, niemniej jest warunkiem koniecznym do zawarcia i wykonania umowy na Usługę.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu