Pacjent kontaktuje się z infolinią Twój Zdalny Lekarz w celu umówienia terminu.
Lekarz realizuje e-konsultację w wybrany przez Pacjenta sposób, w wybranym przez niego terminie.
Dokumentacja e-konsultacji i e-recept zapisywana jest na Indywidualnym Koncie Pacjenta.
Po zakończonej e-konsultacji pacjent może zadać przez czat lekarzowi pytanie uzupełniające.
O tych zaletach usługi warto pamiętać:
Dbasz o zdrowie nie wychodząc z domu.
Taniej niż w stacjonarnym, prywatnym gabinecie.
Omijasz długi kolejki do specjalistów.
Masz możliwość szybkiej reakcji na problem medyczny np. brak recepty.
Infolinia jest dostępna w godzinach8.00-20.00, we wszystkie dni robocze (z wyłączeniem 24 i 31 grudnia)
Dostęp do pakietów Twój Zdalny Lekarz zapewnia wygodny dostęp do profesjonalnych e-konsultacji medycznych.
e-konsultacja „Twój Zdalny Lekarz” obejmuje:
Przeprowadzenie wywiadu z pacjentem w rozpoznanie dolegliwości
Wydanie zleceń lekarskich oraz skierowanie na diagnostykę.
Udzielenia zaleceń dotyczących leków oraz wystawienie e-recepty / e-zwolnienia.
Uzyskanie e-recepty / e-zwolnienia / e-skierowania uzależnione jest od decyzji lekarza, który może wymagać dodatkowych dokumentów od pacjenta, o czy m jest poinformowany.
Dodatkowo maż możliwość:
Dołączenia pliku z wynikami badań lub zdjęciami dolegliwości.
Zadania uzupełniającego pytania lekarzowi po zakończonej e-wizycie.
15% zniżki na całą diagnostykę laboratoryjną w sieci ALAB na skierowania z konsultacji telemedycznej.
Zakres usługi „Twój Zdalny Lekarz” jest uzależniony od posiadanego pakietu.